Trysundaturen

Igår fick husse matte  lillhusse och jag för oss att åka till Trysunda och tälta. Vi tog färjan ifrån Köpmanholmen som tar ungefär 40 min. Sådana som jag var förpassade till undre däck, det var en brant trappa ner men det gick bra matte hade lite godis med sig.



Sedan när vi kom fram gick vi på andra sidan ön och slog upp tältet (någonting som man ska vara i??).
Jag var tvungen att sitta fast i kopplet hela tiden för det var flera som kommit på samma ide som vi. Efter grillning och mat, så var det dax att hoppa in i tältet.







Under onsdagen har vi tillbringat att utforska ön sedan bar det iväg hem igen. Den här gången var trappen lite mer läskig men till slut så gick jag ner och sov hela vägen hem. Sedan fick matte inga fler bilder på mig för jag kröp till kojs gud va skönt att vara hemma igen så jag kan ligga på rygg nere i hallen.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vilka äventyr ni är ute på! Vi sitter på Orsa Camping alldeles vid vattenbrynet och njuter. Vi håller tummarna stenhårt på lördag!

2009-08-06 @ 15:02:34
URL: http://www.fozasos.se
Postat av: Birgitta

ja det ska bli spännande på lördag, man vet ju aldrig med dessa fyrbenta vänner. Det låter härligt med Orsa camping njut av ledigheten så länge det går ha det

2009-08-06 @ 18:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0