Yrkesval

Ja Niko måste verkligen vara i valet och kvalet vad han ska välja för yrkesväg. Matte lånade en bok på bibliotekt, var fullt upptagen av den. Så jag tänkte det verkar vara spännande att läsa. Sakt och gjort tog jag boken medans hon var på jobbet. Sedan hörde jag talas om att det blev en dyr historia (300:-) fick hon betala till biblioteket.
Hum kanske ska börja med någon praktisk inriktining istället, hittade målarfärgsburken
nere i Tv-rummet man kan ju alltid prova. När matte kom hem så blev hon jätte arg oj vad hade jag gjort tänkte jag. Hela sovrumsgolvet med färg, jag tyckte att jag varit duktig suck. Ja jag får nog ta mig en funderare på någon annan inriktning??
Var tvungen att ta fram en liten gullig bild och minnas tillbaka, när man var liten och oskyldig

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Ja du är en påhittig rackare brorsan kanske man få gå på kurs hos dig...men vid närmare eftertanke är det nog bäst att låta bli för jag vet hur arg matte blir bara jag gnager lite på sandaler och bästaste dansskorna,du var verkligen gullig på den bilden :)

Kramen från Nova

2010-10-01 @ 18:23:17
URL: http://novas-blogg.blogspot.com
Postat av: Birgit

När jag är ensam hemma och på natten när matte sover får jag bara vara i köket. Stekspadar har matte bråkat om men dom lär vara billiga. Kjells träskor lyckas jag ta några gånger, så han har olika skor på vänster och höger numera.

Navarre

2010-10-03 @ 10:58:40
Postat av: carina

Vilken busig liten rackare.

Men vacker är du :))

Ha det fint!

Kram

2010-10-03 @ 21:49:39
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Grattis från Nova

2010-10-13 @ 10:29:47
URL: http://novas-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0