Rapport

I helgen var vi på rapport kurs både husse och matte. Vi blev hel tända på det, så nu är vi i full färd med att sy tjänstetecken och göra nya koppel. Vi tyckte det verkar vara en bra gren för både Niko och vi. Det innehöller ju mycket både att lära sig att vara passiv och även kunna jobba självständigt med god kondition. Så husse for iväg på söndag och tog en springtur på 8km inga problem tyckte Niko.
Så till helgen ska vi prova själv så får vi se hur det går.

När vi kom hem ifrån kursen så hade Erik varit ensam hemma med Morris,så vi frågade honom om var är Morris ja han är på gården men där var ingen? Så vi for med bilen och Erik på cykel sökte säker 45min ingen hund? Men sedan dök han bara upp han kom från stora vägen springande in på våran gata. Dessa eländes löptikar. Men man hinner tänka mycket en sån gång ( om han skulle ställa till en bilolycka, bli överkörd eller hitta åt någon villig tik) men det gick bra denna gång.


Kommentarer
Postat av: Lillemor & Nova

Du fick en pulsökning kan jag tänka när ni kom hem.

Det var roligt med rapporten jag ska också försöka sy ett tjänstetecken och halsband till Nova jag kan nog använda reflexvästen som mall. Kram på er.

2009-11-10 @ 22:50:48
URL: http://novas-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0