Kycklingtjuvarna

Hej idag har det varit en intressant dag. Tog fram kyckling som vi skulle äta till middag la fram den på frysboxen nere i förrådet. Någon av barnen glömde stänga dörren dit när de åkte till skolan. Jag åkte hem som vanligt till lunch, skulle ge dem mat men ingen av dem var speciellt hungriga. jag tyckte det var konstigt för Niko är alltid glad i mat? Så  jag tänkte vi går väl ut i stället, då såg jag att förrådsdörren var öppen, gick in och fick se att kycklingen var borta, hittade tråget den legat på men det fanns inte en tillstymmelse till kyckling någonstans. Där av att de inte var hungriga!! Nu i kväll har vi haft två ganska spaka hundar. Undra vem som åt mest och hur de fick ner den från frysen, om Niko stod på Morris eller....

Kommentarer
Postat av: Ewa

Synden straffar sig själv! Eller? Var det en hel kyckling eller fileér?

2009-01-14 @ 22:44:05
URL: http://www.fozasos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0