Fjällresan

Ja nu har det hänt en hel del igen . Först firade vi min pappas 80-årsdag. Sedan hem och börja packa för våran fjällresa till Björnrike. Vi kom iväg på söndag,Tommy och Jenny kom på måndag. Eftersom  Tommy gillar att fiska så hade vi bestämt att fiska på tisdag, det var Tommy och jag som fiskade men det  gick inte så bra för mig, har väl aldrig hört att det är någon  som fastnar mitt ute på isen med draget,  men det lyckades jag med.

Kunde bara inte låta bli att publicera denna bild, en riktig 08 ing


Sedan brukar vi alltid utse året skiipoo mästare denna gång blev det sonen i familjen  Erik


Sedan har ju lill grabben hunnit bli 6månader en kanon kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0